Overige informatie

Veelgestelde vragen

  • Hoe kan ik een klacht indienen?

    Taxi Direct probeert zoveel mogelijk in haar dienstverlening aan uw wensen tegemoet te komen. Toch kan het gebeuren dat er iets niet helemaal naar uw zin verloopt. Voor een klacht kunt een klachtenformulier invullen.

    U kunt ook uw taxiklacht sturen naar: info@taxidirect.nl of bellen met 088-777 77 77. (Optie 4)

  • Kan ik in de taxi met mijn creditcard, pin en maestro betalen?

    Ja, in alle taxi’s kunt u met creditcard betalen, pin en maestro betalen. Met uitgezonderd Diners Club.

  • Hebben de chauffeurs voldoende wisselgeld in de taxi?

    Ja, alle chauffeurs beschikken over voldoende wisselgeld.

  • Kan ik een taxi vooruit betalen of op rekening?

    Ja, dat kan. Dit geldt voor zowel particulieren als bedrijven. neem telefonisch contact op met onze centrale op 088-777 77 77. (Optie 4)

  • Hoe zit het met gevonden voorwerpen?

    Wanneer een chauffeur meldt dat hij iets in de taxi vindt, plaatsen wij een bericht op iLost.nl. Mocht je zelf iets gevonden hebben, dan kun je dat ook op iLost plaatsen!

  • Wat zijn de contactgegevens van Taxi Direct?
  • Heb je een vraag?

    Dan kunt u ons altijd bereiken op onderstaande gegevens

  • Kan ik me aanmelden als chauffeur

    Ja, dat kan via aanmeldingsformulier of door te bellen met 0611111858